MENU
  • EĞİTİM
  • MEKAN
  • HABER
  • Basın Bülteni
  • SİNEMA
  • Kadın
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • RÖPORTAJLAR
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
Haber Caddesi
DOLAR6.8555
EURO7.7475
GR ALTIN390.45
ÇEYREK640.68
İstanbul
Haber Caddesi
Haber Caddesi
  • MAGAZİN
  • MÜZİK
  • YAŞAM
  • GÜNCEL
  • MODA
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SAĞLIK
  • KÜLTÜR & SANAT
  • RÖPORTAJ
  • SPOR
Kapat

VE TESLİM OLDU!..

Ana SayfaGüncelVE TESLİM OLDU!..
VE TESLİM OLDU!..

Adana’da 44 yaşındaki Dr. Cengiz Ünal ile Ünal ile ilişkisi olduğunu iddia ettiği eşi 34 yaşındaki Semra Ok’u tabanca ile öldürdüğü iddiasıyla aranan 40 yaşındaki Mehmet Natyullah Ok, olayda kullandığı tabancayla polise teslim oldu.

30 Kasım, 2013, Cumartesi 13:05
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol
Geçen çarşamba günü Narlıca Aile Sağlığı Merkezi'nde görevli, evli ve 2 çocuk babası Dr. Cengiz Ünal ile olay yerinden 500 metre uzaklıktaki 3 katlı binanın 2'nci katında oturan evli ve 3 çocuk annesi 34 yaşındaki Semra Ok, 10 dakika arayla öldürüldü. Aynı tabancayla öldürüldüğü anlaşılan Ünal ile Ok'un cep telefonlarında birbirlerine gönderdikleri mesajlar saptanınca cinayetin 'Aşk cinayeti' olabileceği üzerinde duruldu. Semra Ok'un kayıplara karışan inşaat işçisi eşi 40 yaşındaki Mehmet Natyullah Ok aranmaya başlandı. Dr. Cengiz Ünal'ı son gönderilen mesajın da katil şüphelisi eş tarafından gönderildiği saptanırken, Semra Ok'un olaydan 1 hafta önce ilaç içerek intihar girişiminde bulunduğu da ortaya çıktı.
Dr. Cengiz Ünal'ın diş hekimi olan babasının muayenesinde çalıştığı da belirlenen Semra Ok'un katil şüphelisi eşi Mehmet Natyullah Ok, gece polisi telefonla arayarak teslim olacağını bildirdi. Verdiği adrese giden Emniyet Asayiş Şube Cinayet Bürosu ekipleri Ok'u gözaltına aldı. Ok, her iki cinayette kullandığı tabancayı da polislere verdi.
Sorguya alınan Mehmet Natyullah Ok'un, Dr. Ünal ile eşi Semra Ok'u öldürdüğünü itiraf ettiği ve pişman olduğunu söylediği belirtildi. Ok'un ilk ifadesinde, şöyle dedi:
"Eşim ile söz konusu doktor arasında bir ilişki olduğunu, 23 Kasım'da mesajlarından öğrendim. Aramızda bu yüzden şiddetli bir kavga çıktı. Eşim ilaç içerek intihara teşebbüs etti. Olayı duyan kayınpederim eve geldi. Konuyu kendisine anlattım. Bizi barıştırdı, hatta eşim bir daha görüşmeyeceğine dair babasının önünde Kuran-ı Kerim'e el bastı. Ancak, olay günü yatak odasında telefonla biriyle 'aşkım', 'canım' diye konuşuyordu. Şuurum döndü, onca yıllık evliyiz bir kez bile bana 'aşkım', 'canım' demedi. Önce doktoru sonra da eşimi öldürdüm. Pişmanım."
Mehmet Natyullah Ok'un Adana Emniyet Müdürlüğü'nün sorgusu sürüyor. 
 
KAYNAK: Günaydın Adana
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Haber Caddesi

Haber Caddesi

Mail: [email protected]
Tüm yazıları

Yorum Yazın

CEM ÖZER CENNETLİK OLDU
CEM ÖZER CENNETLİK OLDU
AYBÜKE ALBERE'DEN BOMBA 90'LAR İTİRAFI
AYBÜKE ALBERE'DEN BOMBA 90'LAR İTİRAFI
TÜRK MÜZİĞİNDE YENİ BİR HİKÂYE
TÜRK MÜZİĞİNDE YENİ BİR HİKÂYE
HERKES ÖLDÜRÜR SEVDİĞİNİ
HERKES ÖLDÜRÜR SEVDİĞİNİ
MASAL GİBİ DÜĞÜN
MASAL GİBİ DÜĞÜN
YİNE Mİ YOLLAR
YİNE Mİ YOLLAR
HASTAYIM SANA
HASTAYIM SANA
MÜZİK DÜNYASININ HEDİYE’Sİ
MÜZİK DÜNYASININ HEDİYE’Sİ
USTA GAZETECİ TEVFİK YENER HAYATINI KAYBETTİ
USTA GAZETECİ TEVFİK YENER HAYATINI KAYBETTİ
DÖRT MEVSİM, DÖRT DUYGU,TEK BİR YOLCULUK
DÖRT MEVSİM, DÖRT DUYGU,TEK BİR YOLCULUK
İZMIR’DE UZAY MERAKLILARIYLA BULUŞUYOR
İZMIR’DE UZAY MERAKLILARIYLA BULUŞUYOR
GÜLDEN’DEN SELÇUK BALCI’YA KARADENİZ SÜRPRİZİ
GÜLDEN’DEN SELÇUK BALCI’YA KARADENİZ SÜRPRİZİ
KİM BU MAVİ GÖZLÜ
KİM BU MAVİ GÖZLÜ
BOSS CUP TENİS TURNUVASI GÖRKEMLİ FİNALLE SONA ERDİ
BOSS CUP TENİS TURNUVASI GÖRKEMLİ FİNALLE SONA ERDİ
NASREDDİN HOCA KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ'NDE YILDIZLAR GEÇİDİ
NASREDDİN HOCA KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ'NDE YILDIZLAR GEÇİDİ
İZMİR’DE BİR KEZ DAHA ŞEBNEM FERAH RÜZGARI ESTİ
İZMİR’DE BİR KEZ DAHA ŞEBNEM FERAH RÜZGARI ESTİ
DAVETLİLERİ KLİNİĞİNDE AĞIRLADI
DAVETLİLERİ KLİNİĞİNDE AĞIRLADI
DİVA BÜLENT ERSOY ANKARA’DA GÖZ KAMAŞTIRDI
DİVA BÜLENT ERSOY ANKARA’DA GÖZ KAMAŞTIRDI
RAYİHA’YA ÜÇ ÖDÜL BİRDEN
RAYİHA’YA ÜÇ ÖDÜL BİRDEN
İKİ DİL, TEK YÜREK
İKİ DİL, TEK YÜREK

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
Ankete Katılın
Sitemizi nasıl buldunuz?
Anketi OylaOyları Göster
GÜNCEL

İZMIR’DE UZAY MERAKLILARIYLA BULUŞUYOR

AKIN GÜRLEK’E BİR DESTEK DE DİPLOMATLAR BİRLİĞİ’NDEN

TÜRK GİRİŞİMCİLERDEN MODA DÜNYASINI DEĞİŞTİRECEK YAPAY ZEKA UYGULAMASI

TÜRKİYE ROBOTİK CERRAHİDE BÖLGESEL EĞİTİM ÜSSÜ OLUYOR

Haber Caddesi
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Haber Caddesi 2021 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle